Visie en Strategie


Persoonlijke aandacht

Bij de methode Eenzijdig Relaties Verbeteren is persoonlijke aandacht het uitgangspunt voor iedere behandeling.

Met zorg worden alle interventies en coaching afgestemd op de individuele situatie en hulpwens, zodat alle diensten aansluiten bij de eigen inzichten en kwaliteiten van de cliënt. Daardoor passen de veranderingen als vanzelfsprekend binnen de unieke persoonlijke situatie en is het resultaat blijvend.

Compassie

Door compassie, zorgvuldige, intelligente, creatieve benaderingen en inhoudelijke deskundigheid optimaliseert Eenzijdig Relaties Verbeteren dit proces voor al haar cliënten.

Expertise

Door professionaliteit, expertise en persoonlijke aandacht worden cliënten in staat gesteld het hoogst haalbare te bereiken.

Integriteit

Integriteit is het fundament. Eenzijdig Relaties Verbeteren is een betrouwbare, discrete en prettige katalysator van je ontwikkeling.


Recent Posts

  • ‘Claudie is een betrokken therapeute met veel oog voor detail. Ze neemt haar werk zeer serieus.’ 

    – Robert Hemelaar


  • ‘Claudie heeft iets bijzonders wat je meteen op je gemak stelt. Tijdens de eerste sessie kwamen we samen meteen al tot de kern van hetgeen waarvoor ik contact zocht. De resultaatgerichte behandeling in combinatie met Claudie’s positieve houding & uitstraling, werkte ontzettend motiverend voor mij. Ik had dan ook echt het gevoel dat we  “samen” voor mij aan de slag gingen en elke sessie een stap vooruit betekende. Al met al kan ik zeggen dat de behandeling een keerpunt in mijn leven is geweest en het Anachroon Programma mij de kracht heeft gegeven om te incasseren, te verwerken en te groeien als mens.’

    – Jasna Vukoja

    Meer over het Anachroon Programma >>

    geluk energie succes keerpunt in mijn leven


     

  • Een luisterend oor

    ‘Tijdens de strategiesessie gaf Claudie me een luisterend en doorvragend oor, waarmee ze me enorm hielp om uit te vinden hoe ik de relatie met mijn ouder kon verbeteren. Heel fijn zo een kundig en ter zake doende luisteraar en tipgever te vinden. Dit alles aan de telefoon, wat heel fijn was, omdat ik ver weg woon.
    Dank je wel Claudie!’

    – Wilja Suringar-Westerhof